lite vanligt trams

Idag var jag ute och hämtade ett paket på posten och där i var de tre efterlängtade parlamentetfilmerna.
Såg volym 2 ikväll och kunde inte sluta skratta, fy satan vad roliga de är! Vad får de allt ifrån undrar man..?
Men alla i parlamentet är ju inte bra och roliga, den där jävla Annika Lantz tycker jag ska försvinna för gott ur televisionen! Hon hör fan inte hemma där... usch usch usch. Man sitter och asflabbar och sen ser man Annika i bild och blir typ nervös eller stannar upp liksom - måste lyssna, måste lyssna. Hon kanske säger något bra den häär gången. Men nejdå!

En grej hon sa var ju helt sär:
"Jag tycker att det är självklart att homosexuella ska få adoptera barn, däremot ska man vara noga med att det här kräver total öppenhet mellan föräldrarna och barnet. Att de så fort som möjligt, så tidigt som möjligt sätter sig ner vid köksbordet och berättar, pappa och pappa... det är en sak jag måste säga. Jag är inte ditt riktiga barn."

OMG! Lyssna bara. Jag blir så förbannad.

Tacka vet jag Johan Ulveson. Han fattar sig alltid kort och trasslar aldrig till det, nästan aldrig i alla fall. Eller ja, då är det ju iaf roligt. Inte som jävla Lantz som bara gör bort sig hela tiden.

"- Vad har grönalund och liseberg gemensamt?
- Båda ligger i olika städer."

I början tänker man, fan vad tråkigt. right? men det är ganska kul när man tänker på det lite längre.
Fast sen kanske det blir tråkigt igen. hmm, jag börjar bli trött.

Min absoluta favorit är självklart Robert Gustafsson. Han är så himla skön asså, så jäkla härlig! Han går ju inte att jämföra med någon annan, och det är faktiskt sant!


Lite skumma saker;
Vem gjorde senast?
sov i din säng: Det var jag det. ;P
såg dig gråta: Martin (bror) var sist ja.
fick dig att gråta: pappa, of course.
fick dig att börja skratta: Parlamentet.., annars var det fan han som gav mig rosorna.
du gick på bio med: Ludde tror jag, Bambi 2.. weeii.
du gick på stan med: min kusin Sofia som jag inte sett sen hon var liten! <3
skickade ett e-mail till dig: jävla reklam, annars en kille som jag sökt jobb hos.
skickade ett sms till dig: Martin.. (inte bror)


Kommentarer
Postat av: M.W

Fan, man ju är ju nästan stolt! Står ju omnämnd två gånger!

2006-06-30 @ 19:36:30
Postat av: Kenni

jaja, nu ska vi inte vara kaxiga här :P

2006-07-02 @ 14:45:44
Postat av: Ann

haha du är rolig du Kenny! :P

2006-07-02 @ 16:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback