Det tog sin lilla tid.

yao, nu är man äntligen här. det tog sin lilla tid...
Jag är lite skeptisk till sånt här,.. bloggande. Min nuvarande dagbok har jag inte skrivit i sen 2004 ungefär skulle jag tro. Jag har en tendens att aldrig orka skriva något vettigt eller avsluta något jag börjat skriva om. Det blir bara massa osammanhängande dagar här och där, och vad är det för nöje med det?
Tacka vet jag när man skrev roliga kärleksberättelser och önsketänkande saker som man ville skulle slå in när man var liten, det är värdefulla minnen idag det vill jag lova. Men att pappa läste min dagbok hela tiden och skrev små kommentarer här och där KAAANSKE bidragit till att jag inte är så öppen med saker ur mitt liv och inte har lika stor fantasiförmåga.
Eller det kanske jag har? ;P Jag gillar hursomhelst mer att skriva om, och hitta på andra personer, än att skriva om mig själv. Men varför inte ge det ett försök?
Blev lite intresserad när jag såg Hannahs blogg, so what the hell, I got to try.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback