Utgången med Hannah.

Jag och Hannah
Vi går här på bron över till Fridhemsplan på en torsdagskväll.
Jag som sminkade henne.. hehe :)

hannah och jag.
En liten pussbild eller nåt här då.. :)

med ölen i min hand ^^
Med ölen i min hand ^^ ;D

vi blev bjudna till detta bord ;D
Bordet vi blev erbjudna att sitta vid direkt när vi kom in på Café Opera efter att ha varit på andra ställen innan. Äkta beeeeautiful.. det var ju bara att ta för sig! ;D *smaskens*
Det skönaste av allt var ju dissen vi gav två personer vi gick dit tillsammans med. De smet bara in och ställde sig och spelade. De bara sket i oss, dissade oss vid entrén! Kalle sa: "Jag kan inte göra så mycket mer än så.."
Sen var det ju vi som drog hem jackpotten. Vi satt med ett gäng rika killar som hade hela bordet fullt med olika drycker. Kalle och Denise (som vi hade träffat nåra timmar innan) bara kom och satt sig vid oss och hällde upp dricka från "vårat" bord. Då dög vi liksom, bah hej kompisar... det var verkligen som att de försökte smöra sig in hos oss bara för att vi fått rikt sällskap. Hannah hade vid det här läget tappat lite av sitt omdöme skulle jag tro, för hon ville gärna dela med sig. Jag blev förbannad och sa åt en av killarna att ta bort dem medan Hannah pratade på så glatt med Kalle. Han hade sönder ett glas och var allmänt störig, men sedan fick han gå därifrån och då vinkade han lite smått till oss. Jag vinkade tillbaka och log lite dissigt. Bye bye era idioter.. :P

Vad som hände sedan kanske jag inte ska skriva här, men det har något med att Hannah fick i sig lite för mycket av gratisspriten. hehe.

Sammanfattningsvis var det en grym och rolig kväll/natt med mycket spännande inslag!

Kommentarer
Postat av: Hannah

bästa kvällen på länge, anski!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback