Saker påväg hem till mig


(pear foto: Isa)
"you make me happy when skies are grey" Isa form

+ två andra som jag tänkte att ni får se när de är klara.

Ett &-tecken i gips är också påväg hem till oss. Bild kommer på resultatet sen. Ann Martin Hazel 2006-08-20 ska det stå i alla fall. :D <3<3<3 Skriv in "Sköna hem" när du beställer så får du 10 % rabatt. Gäller tom 5/10.


Skitsnygga täcken med matchande örngott från designonline.se
Erbjudande under september 2010: Köp ett One påslakan, få ett matchande örngott på köpet (värde 325 kr)!
Jag valde sand, men börjar känna mig osäker för coffee är ju så fin härlig färg! Men sand passar överallt.
Skriv gärna och säg vad du tycker. Även Marimekko-handdukar är påväg. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback