Hemma hos mig

Kom på att det nästan inte finns någon bild hemifrån mig här.
Så här kommer lite smakprov...


trälådan Plaza

Älsklingen på vårat underbara parkettgolv, framför tv-bänken.

Betongbordet från Möbleri Mittbrodt i Borgholm. Dyyyrt, men åh så snyggt! Skålar jag själv drejat och trycket från Therese Sennerholt. Köpt från rb.se/shop

Muggar från Gotland av Nils E Danielsson. Neda Visby. Här med varm choklad i.

Lapar sol.

Detaljbild på betongbordet.

Del i vardagsrum

Älskar liljor! ... och stolen för den delen! så fin.

Lampan, pion, fruktkorg. Love

Som sagt är jag lite av en nybörjare på att blogga. Jag skulle bli jätteglad för kommentarer, visa att ni finns. 
Om det är något du gillar, eller tips på vad jag kan göra för att bli bättre. Alla åsikter är värdefulla! Tack
/ann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback