Dagens bestyr


Gick upp tidigt och åkte till Jakbobsbergs centrum. Första gången jag var där någonsin och det var mest för att vi skulle köpa ramar på Gallerix och på just detta Gallerix hade de 20 % rabatt på hela köpet. (tom 31 okt)

På kopguiden.nu fanns även ett erbjudande om att köpa ett stycke kopp och då erhålla en valfri liten påse te. Det gjorde vi då jag hittade en av de finaste koppar jag sett. BARA 49 kr/st. Ib Laursen.
Fjällbäcken och Chaite valde vi - fjällbäcken smakade jättegott. :)

Nyfiken katt fick man på köpet när man kom hem.
   
Sen drog vi vidare till NK eftersom jag gått och och velat fram och tillbaka ang. det här täcket. Som nu äntligen finns i min ägo! :D Så himla mys. Jag kommer nog sova jättegott inatt :)

Så fin! :)

Kommentarer
Postat av: sara

Ja det blir ganska stort...vi visste hur många rum och vad vi ville ha när vi ritade det, så det blev lite yta:) Ja fler bilder kommer :) Ha en bra dag. kram

Postat av: Anna

Hej Ann!



Tack för din fina kommentar hos mig!! =)

Vilka goa inköp du har gjort!!!

Angående korgen hos mig så är den min å jag har köpt den på en loppis för en tia har jag för mig, är lite hål här å där men jag gillar den så mkt. Brukar ofta finnas sådana korgar på loppisar så håll utkik! ;)



Ha en riktigt skön helg!



Kram Anna

2010-10-01 @ 23:14:24
URL: http://www.vitstjarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback