Min alldeles egna julklapp.

Ikväll var min pappa här och hälsade på... mitt när vi satt och tog oss en pajbit (som btw min älskade Martin gjorde dagen innan.. mmm mums!) fick jag ett sms. Jag skulle hämta ett paket från Broarne och på en gång kopplade jag ihop det med att jag faktiskt var en av vinnarna som de skulle välja ut att skicka en julklapp till!! JAG?
Jag som aldrig vinner... aldrig.
Har vunnit en ostkorg engång på fritids... jag som älskar ost... INTE :P Mögelost och massa annan konstig ost som man inte ens vågar smaka på. Annars har jag aldrig vunnit något.

Det värmer att få en julklapp som man önskat sig av en.. ja, främmande människa.
Bara sådär.
När jag dessutom själv inte haft så mycket pengar över till att köpa julklappar. TACK!

Jättemysigt zinkhus, julklapp från Broarne. :)


Ha det så bra och mysigt där hemma nu! :) Kram


Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Vilken perfekt julklapp, zinkhusen som är så fina! Tack för din fina hälsning hos mig!



kram Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback