Fjällvanding á la Härjedalen

Härjedalsresan tillsammans med Martin Walldin 12-18/8 -2006
Fjällvandring.
Jag
Jag uppe i bergen.
jag och martin i härjedalen.
Jag och Martin första vandringsdagen från Ljungdalen till Helags.
jag uppe i bergen.
Jag vilar lite.
yey :P
Mössan köptes uppe på Helags.
anki.. hehe
Vilken luffare. haha.
maten.
Våran lunch den första vandringsdagen. Pasta Carbonara och cashewnötter som han hade köpt med sig. Självklart har man även lite cola med sig. ;D
ball bild.
Renen kollar på oss.. ballt eller vad? hehe
kyss.
Kyss.
häftigt.
Jag vill gå över igen och igen och igen.. :D
ballt ^^
Vadå närbild? ;)
ren
Vacker bild.
martin och jag i bilen på vägen hem.
I bilen på väg hemåt när båda har våra Helagströjor på oss.
Martin körde 65 mil på en dag, imponerade fan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback