Vill ha! :)



Hej igen! Tänkte att när jag ändå är på G så kan jag lika gärna lägga ut ett X antal saker som jag skulle vilja ha.
Sambon sa att det är så mycket saker från olika ställen, så man kan ju aldrig hålla reda på allt och vi kan ju inte köpa allt på en gång heller! Å det har han ju faktiskt rätt i, därav detta inlägg kom till. Och för att jag kanske kan inspirera med lite saker också förstås! ;)


Först ut; Tid är pengar!


En klocka i keramik, som agerar sparbössa.




"Behöver ej slås sönder för att ta ut pengarna." Bra att veta! haha


Pin Pin och Bin Bin.. SÅ snygga! (
www.roligasaker.se)




Puck. Varmgrå. The Home Company


Snyggt tidningsställ som jag vill ha! Moccamaster har varit i min tanke länge... vill ha! Moccamaster Clubline Aluminium
(www.tretti.se)

Kristina Stark Tändsticksask liten vit - har en svart stor.
Cool förvaring för viktiga A4-papper, från www.koffert.se
(www.ellos.se)
Matta från Ellos att ha under den kommande vita matgruppen i köket.


______________________________________________________

Några andra saker som också är påväg hem till oss är;

Kontinentalsäng Sofiero från Kungsängen


(kungsängen.com)

Dörrar från Ekstrands

(www.ekstrands.com) EX/3F eller EX/2F.. "spegeldörrar". fortfarande inte bestämt oss helt och hållet!
Kommentera gärna vilken du tycker. Med 2 eller 3 "rutor/speglar".

Tack och på återseende! :) Nu halv åtta, sen idol och därefter True Blood! :D Toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback