Min dag

Hej hopp!
Idag har vi stresstädat hela lägenheten! Vi började segt som bara den, men sen ringde min sambos föräldrar och ville komma över. Men det var inte bara de som ville komma, utan Juno också. Sambos brorson.
Han är en riktig sötnos, nyfiken med en stark vilja! "Ann, ann, kooom! kom"
Oj vad han sprang runt här, men mest lekte han med våran Bird, som han vände och vred på. Bra leksak det där! :)

 
(bild:privat)

Han tyckte mycket om att vi bodde högt upp, alla björkarna som han såg svaja från fönstret var spännande mån tro!
Vår katt fick han knappt träffa, hon sprang och gömde sig så fort sällskapet klev innanför dörren nästan.

När det var dags att säga hejdå så ville han INTE åka bil.. jag frågade "vill du åka tunnelbana då?" -JA, tunnelbana. haha han är för söt! Men det är klart, han är ju inte så uppvuxen med bilar heller. Men det lät så kul.
Vi åkte hissen ner och Juno fick såklart trycka på knappen. 

Vi skilldes åt och jag och Martin gick till tvättstugan. Det är mindre kul!
Men ett måste.. Och så känner man sig sådär härligt duktig sen! :)

Sen blev det dags för lite pyssel. På http://www.maleributiken.se/ kan man beställa härliga tapetprover. De två första är GRATIS! Det gillar vi :) Jag och sambo la in olika beställningar på tapeter vi valde ut. Så gjorde jag egna canvastavlor från några av dem, ska göra tavlor sen också. Kan man inte tapetsera, så kan man ändå få in lite vackra tapetinslag.


Marimekkoblomma. Bättre bilder kommer när fler är klara.


Sen har jag ganska många kvar att hitta på annat med.. :)

Storstädning, tvättning, trevligt sällskap över en fika hos oss, och lite pyssel.. Det var en finfin dag det!
Kvällen har inte varit sämre den heller. Tacosmiddag och mys framför tvn! Nu vankas det lite True Blood.
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback