Dagen som sådan...

Idag har min mormor varit på besök här hos oss. Vi gick en sväng till affären där jag fick välja ut blommor som jag ville ha. Jag valde en höstbukett och la till lite brandgula rosor. SÅ himla fint, supermys i höstmörkret!

När Martin kom hem hämtade vi ut våran Moccamaster i aluminium som vi beställt på nätet. Så också nya påslakan och örngott från Beach House vi beställt från designonline.
Moccamastern fick jag btw mycket billigare, närmare bestämt 300 kr + ett rengöringskitt billigare.
Det var för att jag upptäckte fel i beskrivning och att varan också var feldöpt.
Det tackar vi för! :)

På onsdag ska vi åka till mormor och måla i hennes hall. Ska även köra över en massa möbler som vi i framtiden (några mkt snart, andra mkt senare) ska byta ut.
Bra att ha en mormor som hatar att handla och införskaffa nytt, så hon gladeligen vill köpa våra saker!
(Kanske bara för att slippa gå ut och handla själv.) Men nya lampor har jag tvingat henne att köpa nytt!

Alla som känner eller har känt mig vet väl att jag älskar min mormor! Hon är BÄST!
Massa kärlek till henne. <3



   



 


Fårskinnet som vi köpte igår godkändes kan man säga, ja! :) Shepherd


Nya trycket i hallen från Isa form, måste ju visas upp också! *tycka mycket om Isa*

Värt att längta till:
- onsdag
- tills nya sängen kommer
- nya dörrarna börjar bytas
- säkerhetsdörr installerad och klart
- soffbord som vi beställt från Länna Möbler kommer
- julen
- gå ut och välja julgran (ÅHHH, så j*vla mysigt! *längta mycket*)
- våren
- sommaren

Sen kommer jag inte på så mycket mer just nu! ;)


Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback